Rady při nákupu

JAK ZMĚŘIT NOHU A VYBRAT ODPOVÍDAJÍCÍ VELIKOST ?


Internetový prodej má jednu zásadní nevýhodu, a to že si Vaše dítě obuv nemůže vyzkoušet. Proto jsme pro Vás připravili rady pro výběr obuvi, které Vám pomohou s výběrem správné velikosti. Protože se udávaná velikost může u různých výrobců lišit, doporučujeme vždy před zakoupením nových botiček přeměřit velikost chodidla.

Nejdůležitější při výběru dětské obuvi je správně vybrat její velikost, která zaručuje noze zdravý vývoj a růst. Dětská noha roste, ale obuv nikoliv. Pro všechny rodiče je jistě velmi důležité pravidelně kontrolovat, zda dítě z obuvi nevyrostlo. U předškoláků a mladších školáků jednou za 2 až 3 měsíce, u starších školáků po 4 až 5 měsících. Pro správné a pohodlné měření existuje několik metod, avšak po našich zkušenostech doporučujeme následující:
  1. Postavte dítě v tenkých ponožkách nebo bosou nohou na papír a tužkou mu obkreslete obě nohy. Tužku držte kolmo k podložce, aby nedošlo ke zkreslení obrysu nohy. Obkreslete obě nohy, protože téměř každý člověk má jednu nohu delší a pro správné určení velikosti dětské obuvi je třeba vycházet z té delší.
  2. Označte si střed paty a střed nejdelšího prstu a změřte vzdálenost těchto dvou bodů.
  3. Pro zjištění potřebné velikosti dětské obuvi je ke změřené délce ještě navíc potřeba připočítat takzvaný nadměrek v délce 10-12 mm pro letní a celoroční obuv. U zimní obuvi může být nadměrek až 15 mm
  4. Po přičtení nadměrku zjistíte, jaký rozměr má mít vnitřní část obuvi.
  5. Pokud si i přesto nejste jisti s výběrem správné velikosti, můžete nás kontaktovat a my Vám rádi poradíme.
Dětskou obuv prodáváme již několik let a za tu dobu jsme získali mnoho zkušeností. Snažíme se Vám výběr dětské obuvi zjednodušit a pomoci Vám vybrat tu správnou velikost. U každého modelu uvádíme velikost od výrobce a vnitřní rozměr, který sami důkladně měříme.

 

JE MOŽNÉ VÝMĚNIT OBUV ZA JINOU VELIKOST ??


Snažíme se svým zákazníkům vždy vycházet vstříc, a pokud se stane, že vybraná velikost obuvi nevyhovuje, můžete ji vyměnit za velikost jinou.Nejrychlejší je udělat novou objednávku a vybrat požadovanou velikost, obuv kterou vracíte pošlete na naší adresu a připište číslo účtu na který Vám vrátíme peníze.

Formulář ke vrácení najdete zde.Vrácení zboží.pdf



Botatex
Nádražní 615/30
Ostrava 70200


Jednáli se o Slovenského zákazníka zboží posílejte na adresu

Tereza Komenderová
Poste Rastente
Svrčinovec 02312



KDY MŮŽU OČEKÁVAT ZÁSILKU ??


Veškeré objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době. To znamená, že je posíláme nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet nebo u platby na dobírku do druhého dne po přijetí objednávky. Všechny zásilky odesíláme jako obchodní balík, u kterého je Českou poštou garantovaná dodací lhůta do druhého pracovního dne od data podání. Pokud jste při registraci vyplnili své tel. číslo, pak Vám před dodáním přijde informativní SMS o čase doručení. Stane-li se Vám, že obchodní balík nedorazí do 3 pracovních dnů, apelujte nejprve na svou pobočku České pošty, protože se někdy stává, že nedostanete do schránky informaci o doručení. Jestli i přesto zásilku neobdržíte, napište nám a my Vám pošleme číslo balíku a informaci, kde se balík nachází.

 

JAK MŮŽU VYŘÍDIT REKLAMACI ??


Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.

 

Postup při reklamaci :

 

  1. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  2. Do zásilky uveďte důvod reklamace a variabilní symbol své objednávky a přiložte doklad o koupi, který je nedílnou součástí každé objednávky a slouží jako záruční list. Případně také číslo svého účtu, budete-li si přát vrátit peníze.
Formulář k  reklamaci si můžete stáhnout zde: Reklamace pdf(1).pdf


Poškozené zboží Vám bude po dohodě vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze na účet. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

Doručovací adresa :

Botatex
Nádražní 615/30
Ostrava 70200


MŮŽU ZBOŽÍ VRÁTIT BEZ UDÁNÍ DŮVODU ??


Kupující má právo podle §53 ods. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno. Pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Zboží zasílá odběratel na vlastní náklady doporučeně na adresu dodavatele. Poté jsou mu vráceny peníze za zboží (bez poštovného).


Formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde : Vrácení zboží(1).pdf

 

Doručovací adresa :
Botatex
Nádražní 615/30
Ostrava 70200

 

JAK NAKUPOVAT ??


Nakupovat můžete jako registrovaný i neregistrovaný zákazník. Po vložení zboží do košíku a vyplnění potřebných údajů dojde k uložení a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám přijde automatický e-mail s potvrzením o přijetí objednávky (jedná se o informativní email).
Poté vyčkejte na další zprávu ve které Vás budeme informovat o dostupnosti zboží. Všechno zboží máme skladem, ale prodáváme přes více obchodů. Proto s platbou vyčkejte na potvrzení objednávky.Po zpracování vaší objednávky Vám pošleme potvrzení o dostupnosti zboží a žádost o uhrazení částky.Při platbě prosím uveďte variabilní symbol číslo objednávky pro rychlejší identifikaci platby. Další e-mail, který od nás obdržíte, je informace o přijetí platby a odeslání zásilky.




facebook