Vrácení zboží, reklamace,

Vrácení zboží a reklamace 

Rady při nákupu

K reklamaci nebo k vrácení zboží stačí kliknou na oranžové odkazy výše.

Výměna není možná. Vše se řeší vrácením nesedícího zboží + novou objednávkou- viz. formulář vrácení zboží a reklamace výše.

Reklamace e-shopových objednávek, prosím, posílejte pouze skrze náš štítek Zásilkovny a tedy na naše náklady, kdy následně nic nebudeme zákazníkovi odečítat. 

Boty pro reklamaci očistěte (nikdy je neperte!, ale neposílejte je od bahna, písku apod.- následně Vás budeme kontaktovat pro uhrazení nového poštovného, kdy Vám je vrátíme a Vy si je očistíte doma nebo Vám nabídneme očištění u nás za cenu 100 Kč! ).

Pokud vracíte jen část zboží z objednávky, vrátíme Vám na účet cenu za toto zboží. Pokud byla tímto vrácením porušena podmínka na dopravu zdarma, odečteme dopravné od částky, kterou budeme vracet. Doprava zdarma je jen při objednávce nad 5000 Kč- platí jen pro zákazníky z Česka a Slovenska.

Vrácené zboží prosíme řádně zabalit a je nutné, aby zboží mělo původní krabici- berte prosím na vědomí, že zboží po Vás koupí další zákazník a proto není možné vracet ho bez krabic nebo přímo na krabice lepit etikety a psát adresy- je tedy nutno použít obalový materiál. V případě vratky bez krabice nebo jejího poničení (myšleno popsání adresou a polepení etiketou) budeme účtovat speciální poplatek 100 Kč !

Není možné vracet více objednávek dohromady.

Výměnu, reklamaci i vrácení zboží je možné vyřídit také na naší prodejně.

Reklamace ani vrácení zboží není možné posílat na výdejní místa Zásilkovny, Balíkovny, DPD, PPL atd., takto zaslané balíky z časových důvodů nevyzvedneme!


Děkujeme za pochopení a spolupráci:-) 

 

 
facebook