Vrácení zboží, reklamace,

Vrácení zboží a reklamace 

Rady při nákupu

Výměna není možná. Vše se řeší vrácením nesedícího zboží + novou objednávkou- viz. formulář vrácení zboží a reklamace výše.

Reklamace e-shopových objednávek, prosím, posílejte pouze skrze náš štítek Zásilkovny a tedy na naše náklady, kdy následně nic nebudeme zákazníkovi odečítat. 

Boty pro reklamaci očistěte (nikdy je neperte!, ale neposílejte je od bahna, písku apod.- následně Vás budeme kontaktovat pro uhrazení nového poštovného, kdy Vám je vrátíme a Vy si je očistíte doma nebo Vám nabídneme očištění u nás za cenu 50 Kč! ).

 
Vrácené zboží prosíme řádně zabalit a je nutné, aby zboží mělo původní krabici- berte prosím na vědomí, že zboží po Vás koupí další zákazník a proto není možné vracet ho bez krabic nebo na krabice lepit etikety a psát adresy- je tedy nutno použít obalový materiál. V případě vratky bez krabice nebo jejího poničení budeme účtovat speciální poplatek 100 Kč !

Není možné vracet více objednávek dohromady.

Výměnu, reklamaci i vrácení zboží je možné vyřídit také na naší prodejně.

Reklamace ani vrácení zboží není možné posílat na výdejní místa Zásilkovny, Balíkovny, DPD, PPL atd., takto zaslané balíky z časových důvodů nevyzvedneme!

K reklamaci nebo k vrácení zboží stačí kliknou na odkaz na začátku stránky.

Děkujeme za pochopení a spolupráci:-) 

 

 
facebook