Vrácení, reklamace

Nejste se zakoupeným zbožím spokojeni? Zvolili jste špatnou velikost nebo se Vám zboží prostě nelíbí?
To nás moc mrzí. Ale výjdeme Vám, co nejvíce vstříc.
Do 30i dní od zakoupení můžete vyzkoušené a nenošené (to znamená venku nepoužité zboží!), čisté zboží (ideálně v původním obalu a řádně zabalené) vrátit zpět do našeho e-shopu. A my uděláme vše pro to, aby byl pro Vás proces vrácení zboží nebo reklamace co nejjednodušší.

!!!! Rozdíl reklamace x vrácení zboží !!!!

Reklamace - zboží nošené vykazující vadu x Vrácení zboží - zboží jen doma vyzkoušené

Reklamace prosím posílejte skrze náš štítek Zásilkovny (a tedy na naše náklady, kdy následně nic nebudeme zákazníkovi odečítat)- nutno navolit!  
Boty pro reklamaci očistěte (nikdy je neperte!, ale neposílejte je od bahna, písku apod.- následně Vás budeme kontaktovat pro uhrazení nového poštovného, kdy Vám je vrátíme a Vy si je očistíte doma nebo Vám nabídneme očištění u nás za cenu 50 Kč! ).

 

Máme pro Vás levný a rychlý způsob vrácení zboží přes Zásilkovnu.
Postup pro vrácení přes Zásilkovnu- je nutno nahrát opravdu dle postupu, nemáme žádné kódy, hesla k vrácení atd.:
Vyplňte prosím Vaši adresu (ulice a číslo domu) a díky tomu Vám doporučíme nejbližší pobočku Zásilkovny (můžete však poslat z jakékoliv jiné, která je podacím místem), nelze vkládat balíčky do Z-boxů, potom už jen stačí si ve formuláři níže vygenerovat štítek- ten buď vytisknete nebo nemáte-li možnost tisku, pak opíšete číslo zásilky, které je uvedeno pod čárovým kódem a dále je tedy nutné odnést zboží na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny. Na místě nic neplatíte, my Vám poté z peněz za vrácené zboží odečteme 70 Kč (3 Eur). Odeslat balík touto cestou můžete i když k Vám putoval jiným přepravcem. 
Pokud nám takto vrátíte větší zásilku (nad 5 párů obuvi- tedy i 5), bude doprava doúčtována individuálně a to ve výši 150 Kč ( 6 Euro).

Na vyřízení Vaší vratky máme lhůtu 14 dní od převzetí balíčku. Prosíme, neurgujte nás ani emailem ani telefonicky. Pokud potřebujete pro svou potřebu vědět, zda jsme balíček v pořádku obdrželi, zjistíte to pomocí svého sledovacího čísla na podacím lístku. Děkujeme za pochopení a respektování této žádosti.

Vrácené zboží prosíme řádně zabalit a je nutné, aby zboží mělo původní krabici- berte prosím na vědomí, že zboží po Vás koupí další zákazník a proto není možné vracet ho bez krabic nebo na krabice lepit etikety a psát adresy- je tedy nutno použít obalový materiál. V případě vratky bez originální krabice nebo jejího poničení - myšleno potrhání, polepení izolepou (nikoliv naší, kterou krabice spojujeme) nebo adresním štítkem nebo popsáním adresou, pak budeme účtovat speciální poplatek 100 Kč. 


Jestli si zvolíte vlastní dopravu, tak  v tom případě posílejte zásilku zde:

Botatex
nám. Msgre Šrámka 1826/5
Ostrava 70200

 

facebook